Tuesday, March 06, 2007

За Sveti

Специален пост за специален човек. Не ме питай защо мисля така; просто го знам и в отговор само ще свия рамене. Нещо не ми се говори в последно време, по-точно-не ми се обяснява, защото ми се струва, че всичко е ясно и може да се разбира само по един начин. Пък то се оказва, че не е така...anyway.
Никаква конкретна причина за този пост...освен тази да го видиш, защото е извинение, че оставих последния ти коментар неотговорен.-хем толкова ме зарадва дори само това, че ми писа, но после се залутах по познати пътеки(оказа се, че ги намерих лесно; старите навици привличат), времето си мина, остана ми тегавост за лошо поведение...извинявай; много е вероятно да ти е все едно и това ще си е в реда на нещата най-малкото защото правила за това няма и всеки има правото да си ги подрежда според собствения си вкус и потребности. Само не разбрах за какво (мъничко) ми завиждаш. Тази история, макар и не с тези думи, я разказвах много пъти на различни хора. Всеки следващ път мислех, че няма да имам думи за още един преразказ, но се лъжех-сякаш пак преживявах всичко и беше очевидно, че слушателите ми са впечатлени от емоцията, която влагам. Не мога да знам кое е вярното-аз ли преувеличавам неимоверно всичко в главата си или наистина не всеки има късмет да открие своето си нещо, което да му дава поне илюзията, че живее няколко живота наведнъж. Повечето ми завиждаха точно за това.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Разбира се, че не е все едно!


И ти ме зарадва, знам за какво говориш, не са нужни обяснения. Плюс това не си длъжна да отговаряш на всички. Аз го правя защото ми е приятно, и сега съм имала възможност. : )

Колко е интересно, че един такъв малък жест може да стопли.
Интересно е и е чудесно понякога, но не бива да разстройва или радва прекалено... Животът е това, което е с хубавите и лошите си страни.
Не е само лошото, има и добро. Ако човек постоянно го търси е много по-вероятно да го намери. И това е така..
Както наскоро ми каза един приятел: " Не е добре човек да поставя щастието си да зависи от ресурс, който може да бъде внезапно спрян."
Така че цялата тази история с коментарите и дали някой ти е обърнал внимание е бая безсмислена.
В един момент хората са близки, в друг тръгват по различни пътища, целия живот може да те понася безкрайно нагоре, или да те смъква в тунели, сякаш под земята.
Така е и с подобен тип преживявания като например - концерта на любимата група..
Проблемът обаче настъпва после, когато трябва да се върнеш обратно към рутинните дни.

Балансът - както е и твоят ник:-) , е това е което трябва да се стремим да пазим, като розата в стъкленицата от 'Красавицата и звяра', сещаш ли се? Балансът след всички тези амплитудни точки през, които е минал живота.

Знаеш ли, исках да ти икажа нещо.
Ти си преценяваш как да виждаш света, но на мен по-ми харесваше "Life is simple and beautiful"
Защото независимо дали животът е простичък и красив, или е сложна и грозна плетеница от трудности - в крайна сметка той е това което е - живот.
Защото както е вярно, че оценяваш това, което си имал, чак след като го загубиш, така е вярно и че не можеш да оцениш това, което би имал , ако също така неуморно и безспирно се стремиш да виждаш красивото във всичко..

Не знам дали ме разбираш - нямаме изход. Този живот е единствения ни шанс. Пожелавам на всеки мислещ човек. Нека е "simple and beautiful", въпреки всичко, което виждаш..
а може би точно заради него.

Нека е красиво, Вера :-)

Въпреки ада, а може би точно заради него.

3:51 PM  
Blogger balance said...

Вярно, че не съм задължена да отговарям на всички(не че сте много и точно затова мога да ви оценя). Не съм длъжна да правя каквото и да било; ако беше въпрос на принуда това щеше да е свят на усмихнати, любезни и неискрени до полудяване хора. Нали изборът ни отделя. Хубаво е да имаш свободата да избереш какъв да си.

един такъв малък жест може да стопли
Малките жестове...ами малки са, защото не отнемат нито време, нито усилия; след това остава споменът не КАКВО някой е направил за теб, а просто че някой изобщо е направил нещо. Точно за теб. Някой го е грижа за това, че те има точно какъвто си-с всичките ти несъвършенства и въпреки тях. А вече от теб си зависи дали ще избереш топлината ва жеста или студеното премерване на големината му.
Мога да направя нарочен абзац от всяко твое изречение и сега се забавлявам да мятам думите като дартс, защото мишената е точна. Сега е мой ред да благодаря...и знаеш, че не е куртоазно. Както ми се беше стегнала главата и изплувах отгоре върху мръсотията вместо да си остана да си пошляпвам в нея.

Истината се ражда в спора(казват)...когато чуваш какво ти се говори отсреща, а не просто учтиво да се правиш, че слушаш. Защо тогава все се опитваме да познаем подобните си? Може би за да делим страха си, докато я чакаме тази истина.

“Life is simple and beautiful”. И на мен ми харесваше да го мисля. То си е така...предполагам. Какво би трябвало да е животът не знам-всяко утро посрещам с нов вариант. Знам само, че може да е много повече от това, което е. Хубавото и лошото в живота са като деня и нощта-преливат непрекъснато едно в друго. Важното е да помниш, че слънцето пак ще изгрее. Звучи като късметче на LAVAZZA-наскоро ми се падна едно с куплет от песен :
Why worry now ?
There’s sunshine after rain
There’s laughter after pain
So why worry now ?

Мисля това е достатъчно ободрителен финал на днешната ни беседа :) Какво ще донесе утре-то не знам...за което много се радвам :)))

Нека е красиво
Нека :)

P.S. Не мислех, че някой обръща внимание на представящото изречение !!!

И да се обаждаш, чуваш ли ?

9:35 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home